Akademia Google Partners to cykle bezpłatnych szkoleń organizowanych przez Google, skierowanych z założenia dla pracowników agencji uczestniczących w programie Google Partners.
Kursy organizowane są od 2013 roku i obecnie składają się z trzech podstawowych modułów, do których dostęp jest zależny od statusu Partnera.
Program Google Partners został stworzony dla agencji seo/adwords/digital i świadczy o wysokim poziomie kompetencji specjalistów pracujących w organizacji.
Jest kilka podstawowych korzyści z uczestnictwa w Akademii Google Partners:
– merytoryczne
Google dba o wysoki poziom aktualnej wiedzy uczestników programu. Branża marketingu internetowego ulega ciągłym zmianom i wymaga nieustannej nauki. Warsztaty organizowane przez akademię skupiają się na praktycznych aspektach reklamy internetowej i pozwalają na uzyskanie wiedzy, która daje znaczącą przewagę nad konkurencją. Kursy przygotowują także uczestników do egzaminów certyfikujących Google.
Kursanci mają dostęp do zatwierdzonych materiałów edukacyjnych, w tym najbardziej aktualnych prezentacji, raportów i analiz.
Za podnoszenie kwalifikacji odpowiedzialni są certyfikowani trenerzy AdWords, znani i cenieni w branży SEM. Szkolenie daje możliwość uczenia się od najlepszych i nawiązywania zawodowej sieci kontaktów.
– wizerunkowe
Rynek wykształcił duże grono świadomych klientów, którzy zwracają uwagę na poziom reprezentowany przez agencję. Uczestnictwo w oficjalnych programach świadczy o ciągłym rozwoju firmy i buduje wiarygodność. Udział w Akademii Google Partners może być z powodzeniem wykorzystany w działaniach PR agencji.
Wizytówka Google Partners na stronie to bardzo pożądany element dla szanującej się agencji.
– biznesowe
Agencja będąca członkiem Google Partners i uczestnicząca regularnie udział w kolejnych edycjach Akademii ma przewagę negocjacyjną podczas podejmowania współpracy z klientem. Potwierdzenie skuteczności działań to argument na korzyść agencji, kiedy klient jest w trakcie rozmów z konkurencją.
Wnioski: SEO i SEM to dziedziny, w których ciągła nauka jest konieczna, by utrzymać się na rynku. Udział w programie Google Partners i Akademii Google Partners gwarantuje, że pracownicy agencji są tego świadomi.
