Każda aktualizacja algorytmu wyszukiwarki Google przynosi wahania pozycji. Nie inaczej jest w przypadku „June 2019 Core Update”. Które branże i witryny zyskały, które zaś straciły na zmianach? Poniżej prezentujemy pierwsze dane. Są pierwsze wrażenia O nowej aktualizacji wyszukiwarki Google poinformował w niedzielę. Choć „June 2019 Core Update” obowiązuje dopiero kilka dni, webmasterzy, wydawcy, właściciele witryn […]
W niedzielę na oficjalnym koncie Google SearchLiaison w serwisie Twitter pojawiła się informacja o aktualizacji głównego algorytmu wyszukiwarki. Została ona nazwana „June 2019 Core Update” i do użycia weszła 3 czerwca. Oficjalna informacja Duże aktualizacje algorytmu, o których informuje Google wychodzą kilka razy do roku. Ostatnia, „Florida 2”, miała miejsce w marcu i przyniosła środowisku […]
1 lipca będzie ważną datą dla wszystkich właścicieli stron internetowych. Od tego dnia Google będzie automatycznie indeksował nowe domeny przy użyciu Mobile First Index. Mobile First Index – znany od 2016 roku Mobile First Index to mobilny indeks stron internetowych, z którym Google eksperymentuje już od listopada 2016 roku. Z kolei od marca tego roku […]
Sektor małych przedsiębiorstw znacząco różni się od światowych monopolistów. By dotrzeć do klientów i przekonać ich do swojej oferty musi stosować inne, bardziej wyrafinowane, metody. A jakie z nich są najbardziej skuteczne? Odpowiedzi dostarcza badanie Visual Objects. Trudna gra małego przedsiębiorcy Bycie drobnym przedsiębiorcą z pewnością nie należy do najprostszych zawodów na świecie. Niezależnie od […]
Wraz z początkiem maja w Polsce zaczyna się okres przystępowania dzieci do Pierwszej Komunii Świętej. Dla właścicieli sklepów zaś jest to czas wytężonej pracy. W tym roku ruch w sieci będzie znacznie większy, niż w poprzednim. Intensywny miesiąc W przypadku Komunii Świętej nie ma jednego i niezmiennego terminu, w jakim należy przystąpić do tego sakramentu. […]
Nikt nie ma wątpliwości, że rynek e-commerce z każdym rokiem będzie przyciągał coraz większe grono odbiorców. Najnowsze dane Digital Market Outlook Statista pokazują, o ile urośnie handel w Internecie w naszym kraju. Mowa tutaj o 6 mld dolarów w ciągu 4 lat i 50 mld złotych wydanych w tym roku. Dynamiczne przyspieszenie Polacy w wielu […]
Wydawać by się mogło, że Internet jest dziś tak powszechną rzeczą, że dostęp do niego ma każdy z nas. Tymczasem według badania Kantar NetTrack możliwość korzystania z sieci ma niewiele ponad 80% Polaków. Gigantyczny wzrost w dwie dekady Pierwsze badanie dotyczące dostępu do Internetu zostało przeprowadzone przez Kantar 18 lat temu. W 2001 roku na stałe […]
Polscy przedsiębiorcy wciąż nie wykorzystują w pełni potencjału reklamowego Twittera. Tymczasem amerykański portal zastanawia się nad zwiększeniem ilości postów sponsorowanych na tablicach swoich użytkowników. Właśnie rozpoczęły się testy. Polityka, polityka i polityka Większość osób uważa Twitter za przedłużenie programów publicystycznych. Nie da się ukryć, że to właśnie politycy, dziennikarze i inne osoby powiązane ze światem […]
Wszyscy jesteśmy przyzwyczajeni do zmian algorytmu Google. Jednak jakiekolwiek ingerencje w flagowy produkt Google – jego wyszukiwarkę, są dość rzadkie. Tym razem koncern z USA nieco nas zaskoczył i wprowadził odmienioną szatę graficzną. Tylko strona główna Google bardzo często wita nas nową, inną stroną główną. W zależności od tego, jakie aktualnie przypada święto lub wyjątkowy […]
Od dłuższego czasu w środowisku seowców pojawiały się niepotwierdzone plotki o zmianach w algorytmach. Niespodziewane spadki pozycji stron pozycjonowanych nawet zgodnie z najlepszymi standardami dawały do myślenia, budząc żywe dyskusje na branżowych grupach. Do tej pory jednak odpowiedź Google była raczej standardowa: “cały czas trwają prace nad algorytmami, nie dzieje się nic szczególnego”. Przełom nastąpił […]