Blog

Branding – zdobądź lojalność konsumencką i znajdź wyznawców marki

Dobrze wszystkim znany schemat lejka sprzedażowego przedstawia kilka poziomów podróży konsumenta i kończy się konwersją. Ale czy na pewno? Tak naprawdę jest jeszcze jeden ważny etap, który powinien nastąpić po sprzedaży. To lojalność konsumencka i powrót klienta, który staje się wyznawcą marki, od tego czasu zaczynając dostarczać regularne zyski. W osiągnięciu tego efektu pomoże Ci […]

John Mueller ponownie o myślnikach w nazwie domeny

W SEO najdrobniejsza rzecz może okazać się znacząca. Nic więc dziwnego, że często na forach, takich jak Reddit, pojawiają się pytania nawet o pozornie błahe sprawy. Tym razem jeden z użytkowników zaciekawił się kwestią myślników w nazwie domeny. Odpowiedział na to John Mueller. Co więcej, nie po raz pierwszy zabrał głos na ten temat.  Krótko […]

Walka o Pokolenie Z – Google czy TikTok? 

Myślenie o wyszukiwaniu informacji, może zmieniać się z generacji na generację. Wielu osobom wydaje się oczywiste, że proces ten w internecie zaczyna się od Google. Ostatnio jednak media społecznościowe zaczynają być dla wyszukiwarki konkurencją. Szczególnie TikTok, który upodobało sobie Pokolenie Z. Niedawno przytaczaliśmy raport Adobe, który pokazywał, że platforma ta rośnie w siłę. Teraz zaglądamy do […]

Majówka 2024 – SEO dla miejsc noclegowych się zwróci!

W 2024 roku, dobry strateg, który zarezerwuje 3 wolne dni z wyprzedzeniem, będzie mógł cieszyć się 9-cio dniową przerwą od pracy z okazji Majówki. Niejedna osoba planuje wyjazd na ten okres, co oznacza, że wiele hoteli, pokojów gościnnych i miejsc noclegowych zarobi. Podziękują sobie też właściciele obiektów, którzy zawczasu zainwestowali w SEO. Dowiedz się, dlaczego […]

Jak napisać dobry prompt? Generuj lepsze treści ze sztuczną inteligencją!

Masz czasem wrażenie, że sztuczna inteligencja jest dzisiaj wszędzie i każdy z niej korzysta? Próbujesz swoich sił z ChatGPT, ale wszystkie Twoje teksty zaczynają się od “w dzisiejszym świecie” i wyglądają jakby zjechały z jednej taśmy? W takim razie, musisz nauczyć się wydawać lepsze polecenia. Zobacz, jak poprawnie komunikować się z AI, tworzyć dobre prompty […]

Google i Reddit – osobliwy duet

Platforma Reddit to ogromne forum internetowe, w którym znajdują się linki do różnych informacji, a także liczne posty użytkowników. Niejednokrotnie można tam natknąć się na treści i zapytania powiązane z SEO, a w wątkach udzielają się często eksperci z Google. Jak się okazuje, powiązań między tym serwisem, a najpopularniejszą wyszukiwarką, jest wiele.  SEOwcy na Reddicie […]

Dzień Gołębia, Dzień Czosnku i Dzień Zięcia – czy zrobisz na tym SEO?

W chwili pisania tego artykułu, obchodzimy Dzień Miłośnika Zoo. Świętujesz? Ja też nie. Kalendarz marketera, w którym znajdziemy zarówno znane, jak i mniej popularne, a czasem nawet osobliwe święta, to dobre narzędzie dla biznesów obecnych w sieci. Pytanie tylko, czy da się robić SEO na Dniu Sera Camembert (28 kwietnia)? Jeśli działasz w gastronomii to […]

Jak zwiększyć wartość koszyka zakupowego?

Każdy użytkownik, który odwiedza Twój sklep online, to potencjalny klient. Oczywiście konwersja w e-commerce zwykle oscyluje w okolicach 2%, co oznacza, że przeważnie zakupu dokonają 2 osoby na 100. Zatem w Twoim interesie jest, aby z tych dwóch zamówień wyciągnąć pełen potencjał. Sprawdź, co musisz wiedzieć, aby podnieść wartość koszyka zakupowego i zarobić więcej na […]

Oszczędny crawling – Gary Illyes z Google o nowym podejściu do indeksowania

Indeksacja stron w Google odbywa się przy pomocy tzw. crawlerów, czyli botów skanujących witryny. Googlebot odwiedza nasze strony w celu dodania ich do indeksu oraz przyznania pozycji w wynikach wyszukiwania. Specjaliści SEO spekulują, że istnieje coś takiego jak crawl budget, czyli limit podstron w obrębie jednej domeny, jakie boty są w stanie przeskanować w określonym […]

Link building nie sprawia, że Twoja strona jest lepsza?

Według statystyk, linki wysokiej jakości to około 30% całkowitej punktacji, jaką wyszukiwarka nam przyznaje. Czy jednak te dane są aktualne teraz, kiedy w swoich dokumentach, Google stara się umniejszyć link building jako metodę budowania autorytetu strony? SEOwcy na Reddicie poznali niedawno opinię Johna Muellera w tej sprawie.  Spis treści: Zaginione linki w Google Search Console […]

Autorzy bloga

Jakub Wasielewski

Kategorie wpisów


    The First Sp. z o.o.
    ul. Sportowa 18-20
    87-100 Toruń
    Wszystkie prawa zastrzeżone © 2025 the-first.pl
    Wykonanie The First