Blog

Optymalizacja i pozycjonowanie stron wordpress

WordPress to popularny silnik strony. Działają na nim zarówno małe blogi, jak i profesjonalne strony dużych, rozpoznawalnych marek. Siłą WordPressa jest uniwersalność i stosunkowo łatwa obsługa, nawet dla laika. Stąd też duża ilość zapytań, jak wygląda pozycjonowanie strony wordpress. Podstawową rzeczą, o której warto pamiętać przy optymalizacji i pozycjonowaniu to: WordPress to tylko CMS (system […]

Profesjonalne pozycjonowanie w 8 krokach

Pozycjonowanie to konieczność dla każdego szanującego się biznesu czy przedsięwzięcia. W związku z rosnącym popytem oczywiste jest, że na rynek wkracza coraz więcej specjalistów oferujących swoje usługi w zakresie SEO i SEM. Jak jednak odróżnić profesjonalne podejście do SEO od amatorskiego? Pokażę Ci 8 ważnych kroków profesjonalnego pozycjonowania, których wykonanie poprawi Twoją widoczność w sieci. […]

Konsultant seo – o czym powinien wiedzieć?

Niezależnie od tego, czy zdecydujesz się na współpracę z agencją SEO, czy niezależnym konsultantem, podstawą jest sprawna komunikacja. Konsultant SEO powinien poznać najważniejsze założenia Twojego biznesu, plany na przyszłość i nadzieje, jakie masz w związku z pozycjonowaniem strony. Oto co powinien wiedzieć konsultant SEO o Twoim biznesie: 1. Jakie są Twoje priorytety sprzedażowe?Analiza pozycjonowanych fraz […]

Co to jest optymalizacja strony i na czym polega?

Optymalizacja strony to podstawowy termin z zakresu pozycjonowania. Są to wszystkie działania mające na celu dostosowanie treści na stronie i jej aspektów technicznych, żeby zwiększyć jej widoczność dla wyszukiwarek. Strona dostosowywana jest do obowiązujących standardów. Pierwszym krokiem jest dokładny audyt seo, który ma za zadanie ustalić zakres niezbędnych poprawek. Audytor/seowiec sprawdza, które elementy są prawidłowo skonfigurowane, […]

URL – co to jest url i jak powinien prawidłowo wyglądać?

Słowniczek SEO: UURL — ang. Uniform Resource Locator URL to format adresowania zasobów w internecie, ale najczęściej mówimy o nim w kontekście adresu strony internetowej. Adres strony www jest oparty właśnie na formacie URL. Części składowe adresu URL: – rodzaj zasobuw przypadku adresu www będzie to HTTP lub HTTPS (usługa szyfrowanego HTTP)– część zależnanazwa domeny, […]

Skuteczna strategia SEO – od czego zacząć, by zmaksymalizować efekty?

Konkurencja w branży SEO jest ogromna. Wśród wielu pozycjonerów, którzy pracują w branży, profesjonalistów można rozpoznać po podejściu do zadań. Podczas gdy amator bez większego rozpoznania zacznie po prostu działać, fachowiec rozpozna obszary, które wymagają natychmiastowej interwencji. Strategia SEO — czemu jest tak ważna?Pozycjonowanie strony nie odbywa się w próżni. Twoja strona i biznes są […]

Kto to jest copywriter – jak rozpoznać dobrego fachowca?

Copywriter to w najogólniejszej definicji osoba, która zawodowo pisze teksty. W dawnym rozumieniu tego słowa był to po prostu redaktor-pomysłodawca tekstów reklamowych, sloganów. Wraz z rozwojem internetu i dziedziny pozycjonowania, uległy rozszerzeniu kompetencje copywritera. Dziś nazywamy tak zarówno twórcę tekstów do kampanii reklamowej, specjalistę piszącego artykuły branżowe, jak i osobę piszącą teksty użytkowe na strony […]

Jak zaistnieć w sieci 12 pytań, które pomogą Ci ułożyć powalający plan

Podobno, czego nie ma w internecie, to nie istnieje. Chociaż w tym powiedzeniu jest dużo przesady, to trudno jest nie pozostawiać po sobie żadnych cyfrowych śladów. Najczęściej też bycie anonimowym nie opłaca się. Niezależnie od tego, jaka jest Twoja motywacja, by zaistnieć w sieci, poniższa checklista powinna Ci się przydać. Checklista: Jak wybić się w […]

Gmail – reklama GSP w Adwords. Wszystko, co powinieneś o niej wiedzieć

Reklama w Gmail to stosunkowo nowy format, została udostępniona na polski rynek w 2013 roku. Wdrożenie GSP (Gmail Sponsored Promotions) zostało poprzedzone dokładnymi testami, w efekcie reklamodawcy zyskali nowe, skuteczne narzędzie do kontaktu z klientem. Poczta gmail jest powszechnie ceniona za brak nachalnych reklam, spamujących skrzynkę. Reklamy w gmailu są wręcz przeciwieństwem spamu. Ich forma […]

Jak wykorzystać storytelling w biznesie?

Storytelling to sztuka opowiadania opowieści. Sprawia, że Twój odbiorca chętniej i uważniej Cię słucha. To właśnie dlatego specjaliści od marketingu tak chętnie sięgają po storytelling jako narzędzia budującego pozytywne skojarzenia z marką czy wręcz do bezpośredniej sprzedaży. Storytelling w biznesie nie jest niczym nowym. W ostatnich latach można zauważyć coraz większe zainteresowanie tym tematem, ale wynika […]

Autorzy bloga

Jakub Wasielewski

Kategorie wpisów


    The First Sp. z o.o.
    ul. Sportowa 18-20
    87-100 Toruń
    Wszystkie prawa zastrzeżone © 2025 the-first.pl
    Wykonanie The First