Agencja SEO jest miejscem, w którym spotyka się wielu specjalistów, a każdy z nich zajmuje się określonym aspektem tej złożonej branży. Jeżeli myślisz o współpracy z tego typu firmą, możesz czuć się przytłoczony koniecznością kontaktu z kilkoma różnymi działami. Dlatego we większości sprawdzonych agencji, będziesz mógł liczyć na swojego osobistego opiekuna klienta, który pełni funkcje […]
Patrząc na to, co ostatnio mówią nam eksperci z Google, może się za chwile okazać, że strona internetowa nie wymaga wiele pracy. Jakiś czas temu profil Twitterowy Google SearchLiaison skrytykował artykuł, który sugerował, że referencje autora są potrzebne. Całkiem niedawno John Mueller uznał, że zakładki takie jak Kontakt czy O nas, w zasadzie nie są potrzebne. […]
John Mueller po raz kolejny został zaczepiony na platformie społecznościowej X (jeszcze nie tak dawno zwanej Twitterem). Przedstawiciel Google bardzo często jest wywoływany do tablicy, a każda odpowiedź, której publicznie udzieli, spotyka się z zainteresowaniem społeczności SEO. Co powiedział twitterowiczom na temat podstron takich jak “o nas” i “kontakt”? “Szefie, bo John Mueller powiedział…” Tak […]
Nasza strategia biznesowa na bieżący rok obejmuje solidny rebranding oraz zmianę nazwy na bardziej przyjazną użytkownikom – tak wskazuje tytuł artykułu.* Czy taka decyzja jest dobra? Mówi się, że “near me” (blisko mnie) dodane do słowa kluczowego ma magiczną moc w SEO. Jednocześnie krążą memy o restauracjach z egzotyczną kuchnią, które umieszczają taki napis w […]
Małe i duże firmy potrzebują pozycjonowania. Lokalne biznesy i e-commerce muszą dbać o widoczność w sieci. Sklepy internetowe i strony usługowe wymagają optymalizacji SEO. Obecność w Google niesie korzyści dla wszystkich, jednak droga do Top10 nie dla każdego musi wyglądać tak samo. Zanim zaczniesz swoje działania w tym kierunku, musisz zdecydować, czy chcesz współpracować z […]
Core Web Vitals to zespół wskaźników, którymi Google mierzy funkcjonalność Twojej strony, głównie pod kątem szybkości działania. Do niedawna, jedną ze składowych części CWV, był FID (First Input Delay), a teraz zastępowany jest przez INP (Interaction to Next Paint). Jeśli monitorujesz swoją stronę przy pomocy Google Search Console, możesz teraz sprawdzić, jak szybko reaguje ona […]
18 marca to Światowy Dzień Recyklingu, co dla specjalistów od social mediów przeważnie oznacza wpisy o ekologicznej tematyce. SEOwcy jednak mogą wykorzystać to jako okazję, aby dać drugie życie swoim tekstom i sprawić, że powrócą na wysokie pozycje. Jeśli chcesz przypomnieć czytelnikom i algorytmom niektóre ze swoich najbardziej wartościowych artykułów, dowiedz się, czym jest recykling […]
Ruch na stronie internetowej to nie wszystko. Samo to, że witryna przyciągnęła odwiedzających, nie oznacza jeszcze, że jej właściciel zarobi dzięki temu jakieś pieniądze. Potencjalnego klienta sklepu internetowego musisz zmienić w zadowolonego nabywcę. Nie każdy, kto Cię odwiedzi, dokona zakupu, ale możesz zwiększyć współczynnik konwersji, czyli procentową ilość osób, które sfinalizują transakcję. Sprawdź, co Ci […]
W 2015 roku był jednym z inwestorów wspierających projekt. Niedawno wypełnił pozew sądowy, przeciwko Samowi Altmanowi i OpenAI. Co spowodowało, że Elon Musk postanowił rzucić rękawicę ludziom, którym powierzył swoje pieniądze? Sztuczna inteligencja – czy to wciąż open-source? Elon Musk, współzałożyciel Tesli, SpaceX czy PayPal, to przedsiębiorca, który niejednokrotnie wspiera finansowo różne projekty. W 2015 […]
Po lutowych Walentynkach, obchodzony w marcu Dzień Kobiet, jest kolejną świetną okazją dla e-commerce. Jednak działania SEO oraz marketingowe w sieci nie kończą się po tym okresie. Jeśli nie masz już pomysłu na następne promocje związane z dawaniem prezentów, sprawdź, co znajdziesz w kalendarzu po 8 marca. Być może odkryjesz tam kilka pomysłów, jak budować […]