Najbardziej wydajny model sztucznej inteligencji od Google, czyli Gemini, ma być w założeniu godnym rywalem dla ChatGPT-4. Nic więc dziwnego, że korporacja intensywnie promuje to rozwiązanie i integruje je ze swoimi narzędziami. Już w tej chwili w Stanach Zjednoczonych korzysta się z Barda z wybudowanym Gemini Pro. Teraz przyszła pora na modyfikację Google Ads. Google […]
Styczniowe cięcia budżetu najwyraźniej stają się tradycją Google. W zeszłym roku korporacja pokazała, że nie boi się podejmować drastycznych decyzji, jeśli mają za tym iść duże oszczędności. 12 tysięcy pracowników dowiedziało się wówczas, że pora zacząć szukać nowej pracy. Tym razem wypowiedzenie otrzymała firma Appen i pochodzący z niej Quality Raters (testerzy jakości), których zadaniem […]
Mamy już prawie końcówkę stycznia. Jeśli jednak działasz w e-commerce, myślami z pewnością jesteś już w lutym. To ostatni dzwonek, aby w swoich działaniach SEO oraz marketingowych wykorzystać zbliżające się okazje do zwiększenia zysków. Dowiedz się, jak najlepiej wycisnąć potencjał z najkrótszego miesiąca roku i sprawdź nietypowe święta w lutym. Spis treści: Luty – nietypowe […]
Nie każda przeprowadzka w biznesie musi wiązać się z fizyczną zmianą lokalu. W przypadku, kiedy firma zmienia domenę, na której prezentuje swoją ofertę, obejdzie się bez pakowania kartonów i usług przewozowych. Jednak takie zadanie wciąż stawia pewne wyzwania. Na pytanie, co w tej sytuacji, zrobić ze starą stroną, odpowiada John Mueller w ostatnim odcinku #AskGooglebot. […]
Na konwersję ze strony internetowej wpływa wiele czynników, jednak nie bez powodu to właśnie ruch jest wskazywany jako jeden z najistotniejszych. Im większa liczba odwiedzających, tym większa szansa na to, że ktoś kupi Twój produkt czy skorzysta z usług. Jak jednak zaprosić do siebie użytkowników, którzy mogą być zainteresowani Twoją ofertą? Pomogą Ci nasze podpowiedzi. […]
Już w lutym Google wprowadza zmiany, które zapowiedziane zostały jakiś czas temu. Dotyczą one tzw. bulk e-mails, czyli maili wysyłanych masowo. Od teraz, kampanie marketingowe, opierające się na rozsyłaniu wiadomości ofertowych do więcej niż 5 tysięcy skrzynek dziennie, będą musiały spełniać określone wytyczne. Higiena mailowania według Google – jakie zmiany od lutego? Walka ze spamem […]
Kalendarz to najważniejsze narzędzie, jakim posługuje się właściciel biznesu e-commerce. Bez niego mógłby przegapić świetne okazje, aby zwiększyć obroty. Mowa tu chociażby o Walentynkach, a do tych pozostał niecały miesiąc. Najwyższa pora rozpocząć przygotowania. Oto kilka wskazówek od nas. Spis treści: Jakie frazy sprzedają w Walentynki? Wybierz słowa kluczowe Sukces w sprzedaży internetowej w dużej […]
Z czynnikami rankingowymi jest trochę jak z życiem prywatnym celebrytów. Plotki o nich rozchodzą się błyskawicznie, ale wiele z nich okazuje się niesprawdzonymi pogłoskami. Nic więc dziwnego, że kiedy w społeczności SEO, pojawił się pogląd o wpływie podpisu autora na pozycjonowanie treści, zaczęły się dyskusje. Tym razem do rozmowy na X (Twitterze), wtrącił się oficjalny […]
Niewielu jest dzisiaj przedsiębiorców, którzy nie zdają sobie sprawy z tego, jak ważna dla ich biznesu jest obecność w sieci. Dobra widoczność w wyszukiwarkach internetowych oraz ruch na stronie realnie przekładają się na zyski. Jednak wiedza o tym, co pomaga w zdobywaniu pozycji oraz umiejętności, aby to wdrożyć, to coś, czego niektórzy dopiero poszukują. Mogą […]
5 stycznia 2024 roku Google zdecydowało się zaktualizować wytyczne dotyczące tzw. krótkich opisów. Chodzi tutaj oczywiście o tzw. Description, które jest częścią metadanych. W założeniu można dodać je samodzielnie na swojej stronie, po czym będzie wyświetlało się w SERP, stanowiąc niejako przedsmak tego, co użytkownik znajdzie na stronie. W praktyce jednak od dawna już nie […]