Istnieją dwa sposoby, aby dostać się na pierwszą stronę wynikową Google.pl. Jedna to pozycjonowanie organiczne, druga to kampania AdWords inaczej nazywana: linki sponsorowane. Reklamy najlepiej sprawdzają się, jeśli są ze sobą w odpowiedni sposób połączone.
Linki sponsorowane to pola wyświetlane na samej górze wyników wyszukiwania oraz boksy reklamowe po prawej stronie. Kampania taka charakteryzuje się tym, iż można ją w każdej chwili włączyć i wyłączyć. Na pierwsza stronę wynikową trafia się niemal natychmiast, nie ma potrzeby czekania, jak to ma miejsce w przypadku pozycjonowania.
Kampania linków sponsorowanych charakteryzuje się tym, iż płacimy tylko i wyłącznie za poszczególne kliknięcia. Z góry szacujemy, jaki budżet miesięczny jest potrzebny na przeprowadzenie skutecznej kampanii linków sponsorowanych. W każdej branży jest inny cennik przez wzgląd na różną konkurencyjność i z tego względu każda fraza kluczowa ma inną cenę.
W roku 2012 założyłem firmę The First i rok później zająłem 5 miejsce w Mistrzostwach Polski Pozycjonowania. Specjalizuję się w SEO i Content marketingu. Więcej o mnie sprawdź na jakubwasielewski.pl