31 marca 2015

Adwords: Lewa Kolumna

Istnieją dwa sposoby, aby dostać się na pierwszą stronę wynikową Google.pl. Jedna to pozycjonowanie organiczne, druga to kampania AdWords inaczej nazywana: linki sponsorowane. Reklamy najlepiej sprawdzają się, jeśli są ze sobą w odpowiedni sposób połączone.

Linki sponsorowane to pola wyświetlane na samej górze wyników wyszukiwania oraz boksy reklamowe po prawej stronie. Kampania taka charakteryzuje się tym, iż można ją w każdej chwili włączyć i wyłączyć. Na pierwsza stronę wynikową trafia się niemal natychmiast, nie ma potrzeby czekania, jak to ma miejsce w przypadku pozycjonowania.

Kampania linków sponsorowanych charakteryzuje się tym, iż płacimy tylko i wyłącznie za poszczególne kliknięcia. Z góry szacujemy, jaki budżet miesięczny jest potrzebny na przeprowadzenie skutecznej kampanii linków sponsorowanych. W każdej branży jest inny cennik przez wzgląd na różną konkurencyjność i z tego względu każda fraza kluczowa ma inną cenę.

Co zyskasz dzięki kampanii AdWords?


  • Element
  • Element
  • Element

Podobał Ci się artykuł?

Zobacz naszą ofertę!

Jakub Wasielewski

W roku 2012 założyłem firmę The First i rok później zająłem 5 miejsce w Mistrzostwach Polski Pozycjonowania. Specjalizuję się w SEO i Content marketingu. Więcej o mnie sprawdź na jakubwasielewski.pl

Dodaj komentarz

Strona używa ciasteczek. Potwierdź, aby kontynuować. Nasza Polityka Prywatności więcej

Cookie na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookie", aby umożliwić Ci najlepszy sposób przeglądania strony.

Zamknij