27 marca 2018

[Strona główna] SEO – content marketing + social media

Content marketing

Content to treści. W założeniu mają być unikalne, wyczerpujące, wciągające, użyteczne i atrakcyjne. Odkąd hasło „Content is the king” zyskało na popularności, coraz więcej przedsiębiorców postawiło sobie za punkt honoru wypuszczanie jak największej ilości treści. My wiemy, że to nie wszystko. Content tworzony na szybko, przeładowany frazami z długiego i krótkiego ogona, to jeden z najczęściej popełnianych błędów. Marketing treści wciąż wiele może zaoferować małym i dużym biznesom, jeżeli postawią na jakość i doświadczenie użytkownika.


Social media marketing

Social media marketing wiąże się z content marketingiem (dystrybucja treści) i influencer marketingiem (kampania omnichannel w ramach influencer marketingu). Obecność w kanałach social media to wbrew pozorom nie tylko facebook. W zależności od branży i sposobu pozyskiwania klientów warto publikować treści na youtube, instragramie, snapchacie, linkedin. czy twitterze. Czy twoja firma powinna być obecna we wszystkich kanałach social media? Może, ale nie musi. Tu także opłaca się podejście jakościowe. Skuteczne wykorzystanie wszystkich możliwości wymaga czasu, zaangażowania i dużych nakładów finansowych. Dlatego polecamy analizę zachowań swojej grupy docelowej.

Podobał Ci się artykuł?

Zobacz naszą ofertę!

Dodaj komentarz

Strona używa ciasteczek. Potwierdź, aby kontynuować. Nasza Polityka Prywatności więcej

Cookie na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookie", aby umożliwić Ci najlepszy sposób przeglądania strony.

Zamknij