27 marca 2018

[Strona główna] SEO – czynniki on-site

Czynniki on-site:

  • czas ładowania się strony
  • wiek i historia domeny
  • częstość aktualizacji strony
  • mobilność strony (osobna wersja mobilna lub strona responsywna)
  • prawidłowa struktura adresów URL i meta tagów (title, meta description)
  • prawidłowa struktura treści (nagłówki title, h1, h2, h3)
  • unikalność treści na stronie (zarówno względem innych stron, jak i pod kątem wewnętrznego duplikowania treści)
  • użyteczność treści dla użytkownika
  • bezpieczeństwo strony (np. protokół https zamiast http)
  • zgodny z obowiązującym standardem W3C kod źródłowy witryny
  • pośrednio wygląd strony i UX (user experience)
  • czas spędzany na stronie przez użytkownika
  • współczynnik odrzuceń

Podobał Ci się artykuł?

Zobacz naszą ofertę!

Dodaj komentarz

Strona używa ciasteczek. Potwierdź, aby kontynuować. Nasza Polityka Prywatności więcej

Cookie na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookie", aby umożliwić Ci najlepszy sposób przeglądania strony.

Zamknij