27 marca 2018

[Strona główna] SEO – frazy kluczowe

Przeoptymalizowanie strony lub niedokładna analiza fraz kluczowych

Optymalizacja witryny wymaga wyczucia. Frazy kluczowe to jej ważny aspekt, ale wymaga pomysłowości i umiaru. Używanie tej samej frazy w tytule, nagłówkach i tekście — niestety zdarza się nam widywać strony, gdzie w ten sposób próbowano zoptymalizować witrynę.

Frazy kluczowe należy używać w sposób jak najbardziej naturalny. Przeładowanie nimi odstrasza użytkownika i daje do zrozumienia algorytmom, że strona próbuje się w sztuczny sposób wywindować. Choć wytyczne w zakresie ilości procentowej natężenia frazy się zmieniają, to w przypadku wątpliwości najłatwiej po prostu spojrzeć na stronę nieco z boku, z punktu widzenia użytkownika/klienta.

W dywersyfikowaniu fraz kluczowych długiego i krótkiego ogona pomaga dokładna analiza słów kluczowych. SEO obecnie polega na promowaniu witryny całościowo, nie dla jednej frazy, więc wykorzystywanie całego arsenału powiązanych ze sobą fraz jest bardzo w duchu nowego SEO.

Podobał Ci się artykuł?

Zobacz naszą ofertę!

Dodaj komentarz

Strona używa ciasteczek. Potwierdź, aby kontynuować. Nasza Polityka Prywatności więcej

Cookie na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookie", aby umożliwić Ci najlepszy sposób przeglądania strony.

Zamknij