27 marca 2018

[Strona główna] SEO – inbound + influencer

Inbound marketing

Inbound marketing to podejście, które skupia się na wychodzeniu naprzeciw klientom. W przypadku marketingu w wyszukiwarkach jest to sytuacja, kiedy użytkownik wpisuje frazę „buty sportowe do biegania”. Wtedy pojawiają się różne propozycje butów do biegania oferowane przez internetowe sklepy sportowe. Zadaniem pozycjonowania jest doprowadzić do tego, by po wpisaniu hasła związanego z Twoją działalnością, strona Twojej firmy ukazywała się na pierwszym miejscu. Stąd nazwa naszej agencji — The first.


Influencer marketing

Influencer marketing to wspaniałe uzupełnienie mądrej strategii link buildingu. Polega on do zaangażowania w promocję Twojej marki influencerów, czyli osoby wpływowe. Co ważne, ich wpływy nie muszą być bardzo szerokie, ważne jest skuteczne oddziaływanie na Twoją grupę docelową. Influencer marketing to bardzo ważne narzędzie zwłaszcza w sektorze beauty, gdzie współprace z blogerkami są często podstawą kampanii online. Nie znaczy to jednak, że w ten sposób sprawdzi się jedynie w promowaniu drogerii online. Opinia np.: wpływowego youtubera może znacząco podnieść zaufanie do nowego modelu smatfona czy gry komputerowej.

Podobał Ci się artykuł?

Zobacz naszą ofertę!

Dodaj komentarz

Strona używa ciasteczek. Potwierdź, aby kontynuować. Nasza Polityka Prywatności więcej

Cookie na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookie", aby umożliwić Ci najlepszy sposób przeglądania strony.

Zamknij