27 marca 2018
Mądry link building może wynieść stronę na szczyt, ale do link buildingu każdą witrynę należy odpowiednio przygotować. Linkowanie do strony, która wolno się ładuje, nie otwiera się na smartfonie i nie ma logicznej nawigacji — to nie ma większego sensu. Wiemy, że wykorzystanie w pełni potencjału link buildingu wymaga przygotowania sobie gruntu. Jednym z zadań link buidingu jest pokazanie algorytmom wyszukiwarek, że Twoja strona jest wartościowa. Jednak pierwotną i najważniejszą rolą budowania profilu linków jest przekierowanie ruchu na Twoją witrynę. Czy na pewno chcesz, żeby wszystkie wysiłki były przeznaczone na ściągnięcie użytkownika, jeżeli może on np. zniechęcić się długim czasem ładowania strony głównej?
Strona używa ciasteczek. Potwierdź, aby kontynuować. Nasza Polityka Prywatności więcej
Cookie na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookie", aby umożliwić Ci najlepszy sposób przeglądania strony.