Przyszłość należy do Instagrama. Korzystamy z niego częściej niż z Facebooka
13 maja 2019
Reklama na Facebooku z każdym rokiem staje się coraz powszechniejsza. Nic dziwnego, że amerykański koncern stale pracuje nad jej udoskonaleniem. W ostatnim czasie na portalu zostały wprowadzone trzy zmiany, które powinni docenić właściciele małych firm.
Radio, prasa i telewizja były przez dziesiątki lat najbardziej popularnymi nośnikami reklamowymi. Jednak ostatnia dekada to zdecydowana ofensywa Internetu, w tym mediów społecznościowych. Facebook sprawia, że każda, nawet najmniejsza firma, może, stosunkowo niewielkim kosztem, dotrzeć do nowych klientów. Na Facebooku to my określamy, do kogo kierujemy nasz przekaz, jak długo będzie on wyświetlany i z góry wiemy, ile za to zapłacimy. Nic dziwnego, że portal Marka Zuckerberga stale poprawia jakość swoich usług. Ostatnio wprowadzono na nim trzy nowe narzędzia.
Kierowcy docenią samochody z automatyczną skrzynią biegów za łatwość i wygodę prowadzenia. W końcu „automatyczne” kojarzy nam się jako lepsze i sprawniejsze. Facebook wyszedł z podobnego założenia i stworzył automatyczne reklamy.
To rozwiązanie docenią wszyscy użytkownicy, którzy nie mają czasu lub odpowiedniej wiedzy, by stworzyć reklamę od podstaw. Dzięki reklamom automatycznym, Facebook może samemu stworzyć spersonalizowany plan marketingowy, odpowiedni dla naszej firmy. Wystarczy odpowiedzieć na kilka prostych pytań, które dotyczą firmy oraz celów, jakie chcemy osiągnąć.
Najważniejsze funkcje automatycznych reklam:
Każdy szef, niezależnie od wielkości jego firmy, od czasu do czasu musi spotkać się z klientem czy partnerem biznesowym. W natłoku obowiązków można niekiedy zapomnieć o umówionym lunchu. Tutaj z pomocą przychodzi nowa funkcja rezerwacji terminów, która umożliwi firmom umawianie spotkań i zarządzanie nimi za pośrednictwem Facebooka i Instagrama.
Oprócz tego przy użyciu tego narzędzia możemy:
Udoskonalono również edytor wideo, który oferuje nowe możliwości tworzenia filmów. Trzy nowe funkcje to: automatyczne kadrowanie, nakładki na tekst i obraz oraz wycinanie fragmentów wideo.
Źródło: searchenginejournal.com
Strona używa ciasteczek. Potwierdź, aby kontynuować. Nasza Polityka Prywatności więcej
Cookie na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookie", aby umożliwić Ci najlepszy sposób przeglądania strony.