23 marca 2020
Obecna epidemia koronawirusa wymusza zmiany nie tylko na właścicielach małych przedsiębiorstw. Do nowej sytuacji dostosowują się także wielkie koncerny. Jednym z nich jest Facebook, który zakazuje niektórych typów reklam.
Gospodarka niemal każdego kraju w Europie już odczuła skutki epidemii koronawirusa. Najbardziej ucierpiały firmy z branży turystycznej oraz transportowej. Jednak problemy dotknęły niemal każde przedsiębiorstwo, co sprawia, że muszą się one dostosować do obecnej sytuacji. Również Facebook, światowy potentat, wprowadził kilka zmian, które wymusiła pandemia koronawirusa.
Działając w poczuciu odpowiedzialności społecznej, Facebook zakazał kilku rodzajów reklam. Firma tłumaczy to troską o bezpieczeństwo użytkowników oraz ograniczeniu rozprzestrzenianiu się paniki. Od teraz na Facebook nie ujrzymy zatem następujących reklam:
• chusteczek do dezynfekcji,
• żeli antybakteryjnych,
• testów na obecność koronawirusa.
Portal już wcześniej zablokował możliwość reklamy masek medycznych.
– To kolejny krok w celu ochrony użytkowników przed zawyżonymi cenami oraz agresywną polityką reklamową – tłumaczy Rob Leathern z Facebook.
Ograniczenia dotkną również „zwykłych” postów. Jeśli Facebook wykryje nadużycie związane z tymi produktami w bezpłatnych postach, te treści również zostaną usunięte.
Źródło: Facebook
Strona używa ciasteczek. Potwierdź, aby kontynuować. Nasza Polityka Prywatności więcej
Cookie na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookie", aby umożliwić Ci najlepszy sposób przeglądania strony.
Sławomir Kuśnierczak napisał:
27 marca 2020
Facebook to powinien całkiem wyłaczyć reklamy albo przynajmniej je zredukować. Aktualnie więcej reklam niż treści!
Biuro rachunkowe sosnowiec napisał:
07 kwietnia 2020
Ja korzystam z adblocka i mam to wszystko gdzieś!