Google zaktualizowało główny algorytm! Jakie zmiany nas czekają?
16 maja 2019
W nocy z wtorku na środę miało miejsce jedno z najważniejszych wydarzeń branży technologicznej – Google Marketing Live. Tegoroczna edycja przyniosła informacje dotyczących m.in. nowości, jakie wkrótce wejdą do użytku. Jakich? O tym w poniższym tekście.
Nieodłączną częścią Internetu są reklamy. Google doskonale zdaje sobie sprawę z tego, jak ważne są one dla przedsiębiorców. W związku z tym koncern wprowadzi nowe formaty reklamowe, które mają pomóc w lepszym dotarciu do użytkowników.
Reklamy „Discovery” będą wyświetlane w przeglądarkach na urządzeniach mobilnych na stronie głównej Google. Oprócz tego znajdziemy je również na stronie głównej serwisu YouTube oraz na karcie „promocje” w gogolowskiej poczcie – Gmail.
Drugim formatem będą reklamy w galerii. Google chce maksymalnie wykorzystać oferowaną użytkownikom przestrzeń, w związku z czym użytkownicy mobilni, i tylko oni, zobaczą je również i w tym miejscu.
Jak to będzie funkcjonować? Wyróżniona będzie duża, ruchoma karuzela z obrazami, które każdy użytkownik będzie mógł przesuwać i przejść do tego, którym jest zainteresowany.
– Łącząc zamiar wyszukiwania z bardziej interaktywnym formatem wizualnym, reklamy w galerii ułatwiają przekazywanie informacji o ofercie twojej marki – tłumaczy Prabhakar Raghavan, Senior Vice President of Engineering w Google.
Jako społeczeństwo żyjemy szybciej, intensywniej i dążymy do maksymalnego wykorzystania każdej chwili. Google doskonale zdaje sobie z tego sprawę, dlatego chce nam jeszcze bardziej ułatwić robienie zakupów.
Amerykańskie przedsiębiorstwo maksymalnie skróci ścieżkę zakupową. Już niedługo będziemy mogli robić zakupy bezpośrednio w wyszukiwarce Google, YouTube a nawet w galerii. Spersonalizowaniu ulegnie również strona główna w zakładce „zakupy Google”.
Nowa funkcjonalność oznacza, że będziemy mogli robić zakupy bez wchodzenia na stronę producenta i to bez obaw o bezpieczeństwo transakcji. Google zapewnia, że obsługa klienta oraz zwroty są wspierane jego gwarancją.
Inną nowością jest Performance Planner, o którym szerzej pisaliśmy TUTAJ. Dzięki temu narzędziu planowanie wydatków na reklamę ma być prostsze, zaś konwersja możliwie najwyższa.
Poniżej znajdziecie pełny zapis wideo omawianego wydarzenia.
https://www.youtube.com/watch?v=48mnqZcKzyQ
Źródło: searchenginejournal.com/searchengineland.com
Strona używa ciasteczek. Potwierdź, aby kontynuować. Nasza Polityka Prywatności więcej
Cookie na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookie", aby umożliwić Ci najlepszy sposób przeglądania strony.