JavaScript coraz popularniejszym językiem. Pracownik Google radzi branży SEO poznanie go
14 września 2018
Google dokonało kolejnej aktualizacji Google Ads. Wcześniej reklamy produktowe mogły zawierać jedynie obrazy. Teraz koncern daje reklamodawcom możliwość umieszczenia wideo.
Według Google nowa funkcjonalność wpłynie na decyzje zakupowe konsumentów. Koncern jest przekonany, że wideo będzie bardziej przekonujące niż zwykła fotografia.
– Jeżeli chodzi o znajdowanie nowych produktów i zawężanie wyborów, prawie dwie trzecie kupujących twierdzi, że filmy on-line inspirowały je do kolejnych zakupów. Zaś 90 procent tych osób odkryło nowe produkty i marki, dzięki serwisowi YouTube – tłumaczy Google.
Reklamy produktowe zostały wprowadzone w zeszłym roku i jest to ich pierwsza aktualizacja. Pozwalają one reklamodawcom załączanie do reklamy wielu zdjęć, zaś teraz doszła do tego opcja dodania wideo. Zmiana jest dostępna dla wszystkich, którzy już korzystali z tego typu reklamy.
Oprócz wyżej wspomnianych zdjęć i wideo, reklamy produktowe zawierają również opisy, produkty oraz promocje.
Według Google reklamy produktowe, które zawierają zdjęcia uzyskują o 20 procent większą konwersję z pierwszego kliknięcia. Z kolei reklamodawcy zauważają, że większość osób, które do nich trafia za pośrednictwem reklam produktowych, to klienci, którzy wcześniej nie robili zakupów w ich sklepie.
Źródło: Google
Strona używa ciasteczek. Potwierdź, aby kontynuować. Nasza Polityka Prywatności więcej
Cookie na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookie", aby umożliwić Ci najlepszy sposób przeglądania strony.
Kuba napisał:
19 września 2018
Hej, mogę prosić o link do źródła?