04 maja 2019
SEO to temat głęboki jak rzeka. W tej dynamicznie rozwijającej się branży powstało wiele mitów, kłamstw i półprawd. Google postanowiło z nimi walczyć i zapowiada powstanie programu innego, niż wszystkie.
Na pytanie „jak pozycjonować?” nie ma jednej, dobrej odpowiedzi. Ile agencji SEO, tyle różnych metod. Jedne są bardziej skuteczne, inne mniej. Jeszcze inne sprawdzają się przez jakiś czas, by wraz z nową aktualizacją Google stracić na skuteczności. Oprócz problemów z „dopasowaniem się w klucz”, jest jeszcze jeden, bardzo poważny – mity.
W branży SEO narosło ich całe mnóstwo, dlatego właśnie Google postara się poszerzyć wiedzę wszystkich zainteresowanych i raz na zawsze uporać się z kłamstwami na temat SEO. W jaki sposób? Ruszając z nowym programem – „Pogromcy SEO mitów”.
Google do tej pory często dawało wskazówki, co robić, by zwiększyć widoczność strony w sieci. Najczęściej przy pomocy Johna Muellera, który w swoich vlogach odpowiadał na pytania widzów i tłumaczył różnorakie zagadnienia.
Teraz jednak startuje zupełnie nowa seria, która ma się różnić od tego, co do tej pory oferowało Google. Na YouTube amerykańska korporacja ma specjalny kanał (Google Webmasters) i to właśnie na nim pojawił się zwiastun „SEO Mythbusting”. Jego gospodarzem będzie Martin Splitt, który regularnie publikuje na wspomnianym wyżej kanale.
Google zapowiada również zmiany techniczne. Do tej pory koncepcja wyglądała następująco: jedna osoba stoi/siedzi frontem do kamery i omawia dane zagadnienie. Teraz ma się to zmienić. Obraz będzie bardziej dynamiczny, dzięki użyciu wielu kamer, zaś monolog zastąpi dialog.
Trailer, który zamieszczamy poniżej, zawiera sceny z kilku najbliższych odcinków. Dzięki temu możemy domyśleć się, jakie tematy będą poruszane w „SEO Mythbusting”. Z pewnością nie zabraknie dawki informacji na temat:
Pierwszy odcinek nowej serii pojawi się w ciągu najbliższych dwóch tygodni.
Źródło: YouTube/searchenginejournal.com
Strona używa ciasteczek. Potwierdź, aby kontynuować. Nasza Polityka Prywatności więcej
Cookie na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookie", aby umożliwić Ci najlepszy sposób przeglądania strony.
Adwave - marketing internetowy napisał:
05 maja 2019
Zapowiada się ciekawie 😉