• 18 kwietnia 2015

    Ja w te reklamy nigdy nie klikam.

    Jest to normalne zachowanie, wiele osób nie klika, ale również bardzo wiele klika. W związku z tym, że płacisz tylko za kliknięcia, jesteś bezpieczny.

    Więcej

  • 18 kwietnia 2015

    Czy można wyklikać kampanię?

    Zdecydowanie nie. Z jednego komputera można klikać dowolną ilość razy na dobę, jednak tylko jedno kliknięcie odejdzie z Twojego budżetu, np.: jeśli jedno kliknięcie kosztuje 1zł, a konkurencja dziennie kliknie 10 razy, z Twojego konta odejdzie tylko 1zł. Odsłon strony będzie więcej, ale unikalnych odwiedzin tylko 1.

    Więcej

  • 18 kwietnia 2015

    Czy można ograniczyć wyświetlanie kampanii do wybranego regionu?

    Zdecydowanie tak, jeżeli pochodzisz np.: z województwa kujawsko pomorskiego i działasz w tym regionie, można włączyć tak kampanię, aby wyświetlała się tylko internautom z tego obszaru. Dodatkowo, jeśli nigdy nie korzystałeś z tej formy reklamy i nie chcesz dużo inwestować, można zregionalizować kampanię i w ten sposób zredukować koszty początkowe.

    Więcej

  • 18 kwietnia 2015

    Ile kosztuje kampania?

    Koszt jest ściśle uzależniony od konkurencyjności danych słów w branży. Im wyższa konkurencja, tym reklama jest droższa

    Więcej

  • 18 kwietnia 2015

    Różnice pomiędzy AdWords i pozycjonowaniem?

    Kampania AdWords może pojawić się na pierwszej stronie Google już pierwszego dnia po jej włączeniu. System rozliczania następuje za poszczególne kliknięcia. Pozycjonowanie to proces długotrwały, czas potrzebny na wprowadzenie Państwa strony na pierwszą stronę wynikową Google to od 2 do 4 miesięcy. W wielu przypadkach dłużej.

    Więcej

  • 18 kwietnia 2015

    Co to jest AdWords?

    AdWords – linki sponsorowane, trzy pola podświetlone kolorem na pierwszej stronie wynikowej Google oraz boksy reklamowe po prawej stronie wyników wyszukiwania. Reklama taka jest wyświetlana w momencie, kiedy internauta wpisze powiązane z kampanią słowo kluczowe.

    Więcej

  • 18 kwietnia 2015

    Skąd różnice cenowe w ofertach pozycjonowania?

    Bardzo często klienci podczas dokonywania wyboru firmy do pozycjonowania sugerują się przede wszystkim ceną. Chcielibyśmy pokrótce przedstawić skąd wynikają duże różnice cenowe pomiędzy firmą X a firmą Y. Każdy produkt ma swoją określoną cenę i bardzo trudno jest oferować go o połowę taniej. Sytuacja tak samo ma się w każdej branży. Porównując branżę motoryzacyjną i […]

    Więcej

  • 18 kwietnia 2015

    Zmieniam stronę, czy muszę czekać z pozycjonowaniem?

    Z marketingowego punktu widzenia najlepiej, jeśli potencjalny klient odwiedza Państwa firmę, jaką jest w tym przypadku strona www, w momencie, kiedy jest na 100% dopracowana i każdy nawet najdrobniejszy jej element jest przemyślany i dopracowany. Można rozpocząć pozycjonowanie W związku z tym, iż okres oczekiwania na efekty pozycjonowania to z reguły 2-3 miesiące, pozycjonować stronę […]

    Więcej

  • 18 kwietnia 2015

    Co jest lepsze: pozycjonowanie czy linki sponsorowane?

    Trudno jest jednoznacznie odpowiedzieć na tak postawione pytania. Tak samo pozycjonowanie jak i reklamy płatne mogą być skuteczne. Analizy dowodzą, iż pierwsze trzy pola sponsorowane są pomijane przez część internautów na korzyść pozycji naturalnych w wynikach organicznych. Nie oznacza to oczywiście, że pozycjonowanie jest zawsze skuteczniejsze. Weźmy pod uwagę np. sytuację, kiedy chcemy reklamować się […]

    Więcej

  • 18 kwietnia 2015

    Czy pozycjonowanie się opłaca?

    Każdego dnia miliony internautów przeszukują sieć w poszukiwaniu przeróżnych informacji. 40% internautów wchodzących do sieci, którzy chcą dokonać zakupu, jest na niego zdecydowana. Zarówno reklama internetowa, jak i taka w świecie rzeczywistym, rządzi się pewnymi prawami. Mianowicie, działa na tego kto danego produktu czy usługi akurat potrzebuje. Aby sprzedać określony przedmiot wystarczy trafić do człowieka, […]

    Więcej

Strona używa ciasteczek. Potwierdź, aby kontynuować. Nasza Polityka Prywatności więcej

Cookie na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookie", aby umożliwić Ci najlepszy sposób przeglądania strony.

Zamknij