18 kwietnia 2015
Jest to normalne zachowanie, wiele osób nie klika, ale również bardzo wiele klika. W związku z tym, że płacisz tylko za kliknięcia, jesteś bezpieczny.
18 kwietnia 2015
Zdecydowanie nie. Z jednego komputera można klikać dowolną ilość razy na dobę, jednak tylko jedno kliknięcie odejdzie z Twojego budżetu, np.: jeśli jedno kliknięcie kosztuje 1zł, a konkurencja dziennie kliknie 10 razy, z Twojego konta odejdzie tylko 1zł. Odsłon strony będzie więcej, ale unikalnych odwiedzin tylko 1.
18 kwietnia 2015
Zdecydowanie tak, jeżeli pochodzisz np.: z województwa kujawsko pomorskiego i działasz w tym regionie, można włączyć tak kampanię, aby wyświetlała się tylko internautom z tego obszaru. Dodatkowo, jeśli nigdy nie korzystałeś z tej formy reklamy i nie chcesz dużo inwestować, można zregionalizować kampanię i w ten sposób zredukować koszty początkowe.
18 kwietnia 2015
Koszt jest ściśle uzależniony od konkurencyjności danych słów w branży. Im wyższa konkurencja, tym reklama jest droższa
18 kwietnia 2015
Kampania AdWords może pojawić się na pierwszej stronie Google już pierwszego dnia po jej włączeniu. System rozliczania następuje za poszczególne kliknięcia. Pozycjonowanie to proces długotrwały, czas potrzebny na wprowadzenie Państwa strony na pierwszą stronę wynikową Google to od 2 do 4 miesięcy. W wielu przypadkach dłużej.
18 kwietnia 2015
AdWords – linki sponsorowane, trzy pola podświetlone kolorem na pierwszej stronie wynikowej Google oraz boksy reklamowe po prawej stronie wyników wyszukiwania. Reklama taka jest wyświetlana w momencie, kiedy internauta wpisze powiązane z kampanią słowo kluczowe.
18 kwietnia 2015
Bardzo często klienci podczas dokonywania wyboru firmy do pozycjonowania sugerują się przede wszystkim ceną. Chcielibyśmy pokrótce przedstawić skąd wynikają duże różnice cenowe pomiędzy firmą X a firmą Y. Każdy produkt ma swoją określoną cenę i bardzo trudno jest oferować go o połowę taniej. Sytuacja tak samo ma się w każdej branży. Porównując branżę motoryzacyjną i […]
18 kwietnia 2015
Z marketingowego punktu widzenia najlepiej, jeśli potencjalny klient odwiedza Państwa firmę, jaką jest w tym przypadku strona www, w momencie, kiedy jest na 100% dopracowana i każdy nawet najdrobniejszy jej element jest przemyślany i dopracowany. Można rozpocząć pozycjonowanie W związku z tym, iż okres oczekiwania na efekty pozycjonowania to z reguły 2-3 miesiące, pozycjonować stronę […]
18 kwietnia 2015
Trudno jest jednoznacznie odpowiedzieć na tak postawione pytania. Tak samo pozycjonowanie jak i reklamy płatne mogą być skuteczne. Analizy dowodzą, iż pierwsze trzy pola sponsorowane są pomijane przez część internautów na korzyść pozycji naturalnych w wynikach organicznych. Nie oznacza to oczywiście, że pozycjonowanie jest zawsze skuteczniejsze. Weźmy pod uwagę np. sytuację, kiedy chcemy reklamować się […]
18 kwietnia 2015
Każdego dnia miliony internautów przeszukują sieć w poszukiwaniu przeróżnych informacji. 40% internautów wchodzących do sieci, którzy chcą dokonać zakupu, jest na niego zdecydowana. Zarówno reklama internetowa, jak i taka w świecie rzeczywistym, rządzi się pewnymi prawami. Mianowicie, działa na tego kto danego produktu czy usługi akurat potrzebuje. Aby sprzedać określony przedmiot wystarczy trafić do człowieka, […]
Strona używa ciasteczek. Potwierdź, aby kontynuować. Nasza Polityka Prywatności więcej
Cookie na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookie", aby umożliwić Ci najlepszy sposób przeglądania strony.