18 kwietnia 2015

Czy pozycjonowanie się opłaca?

Każdego dnia miliony internautów przeszukują sieć w poszukiwaniu przeróżnych informacji. 40% internautów wchodzących do sieci, którzy chcą dokonać zakupu, jest na niego zdecydowana. Zarówno reklama internetowa, jak i taka w świecie rzeczywistym, rządzi się pewnymi prawami. Mianowicie, działa na tego kto danego produktu czy usługi akurat potrzebuje. Aby sprzedać określony przedmiot wystarczy trafić do człowieka, któremu jest on potrzebny. Dzięki pozycjonowaniu trafiamy właśnie do potencjalnych klientów, którzy są zainteresowaniu konkretnym produktem czy usługą. Jeśli zatem sprzedajesz laptopy i hasło „tanie laptopy” jest wpisywane miesięcznie blisko 4000 razy, to oznacza iż tyle osób szuka produktu, który Ty oferujesz. Teraz wystarczy tylko pozwolić im się odnaleźć. Przed przystąpieniem do tej reklamy zastanów się też czy dysponujesz odpowiednim zapleczem, które zrealizuje odpowiednio dużą ilość zamówień.

Podobał Ci się artykuł?

Zobacz naszą ofertę!

Jakub Wasielewski

W roku 2012 założyłem firmę The First i rok później zająłem 5 miejsce w Mistrzostwach Polski Pozycjonowania. Specjalizuję się w SEO i Content marketingu. Więcej o mnie sprawdź na jakubwasielewski.pl

Dodaj komentarz

Strona używa ciasteczek. Potwierdź, aby kontynuować. Nasza Polityka Prywatności więcej

Cookie na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookie", aby umożliwić Ci najlepszy sposób przeglądania strony.

Zamknij