Pozycjonowanie

  • 18 kwietnia 2015

    Skąd różnice cenowe w ofertach pozycjonowania?

    Bardzo często klienci podczas dokonywania wyboru firmy do pozycjonowania sugerują się przede wszystkim ceną. Chcielibyśmy pokrótce przedstawić skąd wynikają duże różnice cenowe pomiędzy firmą X a firmą Y. Każdy produkt ma swoją określoną cenę i bardzo trudno jest oferować go o połowę taniej. Sytuacja tak samo ma się w każdej branży. Porównując branżę motoryzacyjną i […]

    Więcej

  • 18 kwietnia 2015

    Zmieniam stronę, czy muszę czekać z pozycjonowaniem?

    Z marketingowego punktu widzenia najlepiej, jeśli potencjalny klient odwiedza Państwa firmę, jaką jest w tym przypadku strona www, w momencie, kiedy jest na 100% dopracowana i każdy nawet najdrobniejszy jej element jest przemyślany i dopracowany. Można rozpocząć pozycjonowanie W związku z tym, iż okres oczekiwania na efekty pozycjonowania to z reguły 2-3 miesiące, pozycjonować stronę […]

    Więcej

  • 18 kwietnia 2015

    Co jest lepsze: pozycjonowanie czy linki sponsorowane?

    Trudno jest jednoznacznie odpowiedzieć na tak postawione pytania. Tak samo pozycjonowanie jak i reklamy płatne mogą być skuteczne. Analizy dowodzą, iż pierwsze trzy pola sponsorowane są pomijane przez część internautów na korzyść pozycji naturalnych w wynikach organicznych. Nie oznacza to oczywiście, że pozycjonowanie jest zawsze skuteczniejsze. Weźmy pod uwagę np. sytuację, kiedy chcemy reklamować się […]

    Więcej

  • 18 kwietnia 2015

    Czy pozycjonowanie się opłaca?

    Każdego dnia miliony internautów przeszukują sieć w poszukiwaniu przeróżnych informacji. 40% internautów wchodzących do sieci, którzy chcą dokonać zakupu, jest na niego zdecydowana. Zarówno reklama internetowa, jak i taka w świecie rzeczywistym, rządzi się pewnymi prawami. Mianowicie, działa na tego kto danego produktu czy usługi akurat potrzebuje. Aby sprzedać określony przedmiot wystarczy trafić do człowieka, […]

    Więcej

  • 18 kwietnia 2015

    Ile kosztuje pozycjonowanie?

    Koszt pozycjonowania jest ściśle uzależniony od kilku czynników. Głównym aspektem jest dopasowanie odpowiednich słów kluczowych na podstawie ich konkurencyjności. Im dane słowo/słowa są popularniejsze, im częściej wpisywane w wyszukiwarce Google, tym częściej są klikane przez internautów czyli przynoszą lepszy efekt biznesowy. Jeśli jakieś działania przynoszą dobry efekt biznesowy, to firmy o to zabiegają, im więcej […]

    Więcej

  • 18 kwietnia 2015

    Co to jest pozycjonowanie?

    Pozycjonowanie jest procesem prowadzącym do zwiększenia widoczności Państwa strony internetowej w wynikach wyszukiwania względem określonych słów kluczowych. Jeśli np. zajmują się Państwo pośrednictwem w obrocie nieruchomościami, hasła po wpisaniu których powinna się wyświetlać Państwa strona www to: nieruchomości Kraków, biuro nieruchomości Kraków, mieszkania Kraków, domy Kraków itd. Zakładając oczywiście, iż firma mieści się właśnie w […]

    Więcej

Strona używa ciasteczek. Potwierdź, aby kontynuować. Nasza Polityka Prywatności więcej

Cookie na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookie", aby umożliwić Ci najlepszy sposób przeglądania strony.

Zamknij