18 stycznia 2024
Nie każda przeprowadzka w biznesie musi wiązać się z fizyczną zmianą lokalu. W przypadku, kiedy firma zmienia domenę, na której prezentuje swoją ofertę, obejdzie się bez pakowania kartonów i usług przewozowych. Jednak takie zadanie wciąż stawia pewne wyzwania. Na pytanie, co w tej sytuacji, zrobić ze starą stroną, odpowiada John Mueller w ostatnim odcinku #AskGooglebot.
Pierwsze kroki w biznesie to często liczenie budżetu. Nic więc dziwnego, że małe firmy zaczynają niekiedy ze skromną domeną, po to, aby po jakimś czasie stworzyć od zera nową, lepiej dopracowaną stronę internetową. W #AskGooglebot John Mueller zasugerował, że w takim wypadku należy usunąć lub wyczyścić starą witrynę. Słowa eksperta:
Główny powód jest taki, że Twoja nowa strona może zawierać nieco inne informacje, co ma szansę zdezorientować użytkowników. Na przykład, godziny otwarcia albo adres zostały zaktualizowane.
Mueller poleca więc przede wszystkim:
Co w wypadku, kiedy nie wykonasz żadnej z tych sugestii? Mueller uspakaja, że nowa strona nie zostanie przez to obłożona karą. Jednak należy liczyć się z tym, że przez jakiś czas, obie witryny będą widoczne i możliwe do znalezienia.
Strona używa ciasteczek. Potwierdź, aby kontynuować. Nasza Polityka Prywatności więcej
Cookie na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookie", aby umożliwić Ci najlepszy sposób przeglądania strony.