JavaScript coraz popularniejszym językiem. Pracownik Google radzi branży SEO poznanie go
06 października 2018
Choć Google Ads i Google AdWords to jedno i to samo narzędzie, niektóre funkcjonalności zostały nieco zmienione. Jedną z nich były preferencyjne kolumny, który zabrakło w nowej wersji. Aż do teraz.
Przemiana Google AdWords w Google Ads nie przebiegła tak gładko i pewnie, jak wielu reklamodawców by sobie życzyło. W nowym narzędziu zabrakło chociażby kolumn ze statystykami ze starszej wersji, które były niezbędne, by móc właściwie i dokładnie porównywać ze sobą kampanie z różnych okresów czasu.
Na szczęście Google odpowiednio zareagował i wprowadził możliwość skopiowania preferencyjnych kolumn z Google AdWords do Google Ads.
Poniżej prezentujemy, jakie kroki należy wykonać, by starsze kolumny były widoczne w Google Ads:
• Przejdź do „narzędzia” —> „preferencje” —> „preferencje kolumn”.
• Kliknij „skopiuj kolumny”.
• Poczekaj 24 godziny, aż preferencje kolumn zostaną zaktualizowane.
Po wykonaniu tych trzech kroków, i potwierdzeniu swojej decyzji, wszystkie preferencyjne kolumny statystyk zostaną skopiowane na wszystkie konta reklam Google reklamodawcy. Należy pamiętać, o czym ostrzega Google w komunikacie przed potwierdzeniem wprowadzenia zmian, że tej decyzji nie można cofnąć.
Źródło: searchenginejournal.com
Strona używa ciasteczek. Potwierdź, aby kontynuować. Nasza Polityka Prywatności więcej
Cookie na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookie", aby umożliwić Ci najlepszy sposób przeglądania strony.