Google zaktualizowało główny algorytm! Jakie zmiany nas czekają?
22 maja 2019
W obecnych czasach działania marketingowe są podstawą prowadzenia biznesu. Tymczasem, połowa małych i średnich przedsiębiorstw w USA w ogóle nie uwzględnia reklamy w swoich rocznych biznesplanach.
Historia reklamy jest tak długa, jak historia świata. Już w starożytności handlarze zachwalali swoje produkty na targach, by ściągnąć klientów. Jednak jej dynamiczny rozwój przypada na początek XVII wieku, gdy reklamy zostały uregulowane prawnie, zaś w kolejnych stuleciach pojawiały się coraz częściej i na kolejnych nośnikach.
Dziś, gdy coraz większy procent handlu przenosi się do Internetu, rosną również wydatki na tego typu reklamę. Mimo to, nie każda firma decyduje się inwestować w marketing. Według najnowszych badań aż 50% małych i średnich przedsiębiorstw w USA nie stworzyło planu marketingowego na 2019 rok.
Outbound Engine zapytał 350 właścicieli sektora małych i średnich przedsiębiorstw (SMB) m.in. o wzrost przychodów, przeszkody w osiągnięciu zakładanych celów biznesowych czy najbardziej efektywne praktyki marketingowe.
Oto niektóre z wyników badania:
Pełny raport (w języku angielskim) dostępny jest pod tym linkiem.
Choć powyższe badanie dotyczy firm w Stanach Zjednoczonych, wnioski z niego płynące można przenieść na polski grunt. Wynika z nich jasno, że mądrze wydane pieniądze na marketing, to gwarancja zwrotu. 4 na 5 Amerykanów, którzy zainwestowali w reklamę odnotowało lepsze wyniki sprzedażowe.
Włączenie działań marketingowych w biznesplan oraz regularne pilnowanie i analizowanie wszystkich kampanii reklamowych z pewnością wpłyną pozytywnie na obroty każdej firmy.
Źródło: outboundengine.com
Strona używa ciasteczek. Potwierdź, aby kontynuować. Nasza Polityka Prywatności więcej
Cookie na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookie", aby umożliwić Ci najlepszy sposób przeglądania strony.
KarolPalys napisał:
05 czerwca 2019
Planowanie działań to podstawa i to w każdej dziedzinie życia. Moim zdaniem mądre wydawanie środków na reklamę ma jednak sens i to bardzo duży, gdyż zwrot z działań marketingowych może być wysoki. Trzeba jednak planować działania z dużym wyprzedzeniem i śledzić to co dzieje się w branży na bieżąco.