Strona główna » Ważna zmiana na Facebook. Teraz wszyscy reklamodawcy mogą umieszczać reklamy w Stories

Ważna zmiana na Facebook. Teraz wszyscy reklamodawcy mogą umieszczać reklamy w Stories

1 października, 2018

Testy reklam w Stories na Facebook zostały zakończone sukcesem, w związku z czym portal udostępnił je wszystkim użytkownikom. – Reklama w Stories prowadzi do zwiększenia obrotów – zachwala nową funkcjonalność Facebook.

Testy w trzech krajach

W maju Facebook wprowadził w trzech krajach możliwość dodawania reklam do sekcji Stories. Firmy w Stanach Zjednoczonych, Meksyku i Brazylii mogły udostępniać filmiki reklamowe o długości od 5 do 15 sekund. Jednocześnie ten format reklamy nie miał być uciążliwy dla użytkowników, bowiem reklamowe Stories mogło zostać pominięte, tak samo jak zwykłe Stories.

Sukces Stories

Pod koniec września Facebook ogłosił, że czas na wprowadzenie reklam w Stories we wszystkich krajach, w których można korzystać z tego medium społecznościowego. Koniec testów wiązał się ze wzrostem osób, które każdego dnia oglądają Stories. W maju było to 150 milionów osób, zaś we wrześniu już 300 milionów osób.

Jakie zmiany wprowadza Stories?

W czasie testów Facebook mono udoskonalił i wprowadził kilka zmian w Stories do celów biznesowych. Upodobniły się one do Stories na Instagramie i oferują możliwość śledzenia:

• zasięgu,

• świadomości marki,

• wyświetleń wideo,

• konwersji,

• ruchu,

• generowania leadów.

By zmierzyć, w jakim stopniu reklamy w Stories osiągają te cele, Facebook udostępnił pełny pakiet funkcji targetowania i pomiaru, umożliwiający wyświetlanie reklam na różnych platformach.

Facebook chwali reklamowe Stories

W oficjalnym komunikacie, portal przekonuje marki, by zaczęły korzystać ze Stories i podaje realne dane, mające do tego zachęcić.

– Reklama w Stories prowadzi do zwiększenia obrotówW ankiecie Ipsos, 62% osób stwierdziło, że bardziej zainteresowało się marką lub produktem po obejrzeniu go w sekcji Stories. Marki testujące Stories już zaobserwowały wzrost wyników dzięki reklamom w Facebook Stories. Należą do nich m.in. iHeartRadio, Kettle Chips i KFC – chwali się Facebook.

Źródło: searchenginejournal.com

Autorzy bloga

Jakub Wasielewski

Kategorie wpisów

Skontaktuj się z nami!

791 000 572biuro@the-first.pl

Możesz również napisać!


    The First Sp. z o.o.

    ul. Sportowa 18-20
    87-100 Toruń
    thefirst
    The First Sp. z o.o.
    ul. Sportowa 18-20
    87-100 Toruń
    Wszystkie prawa zastrzeżone © 2025 the-first.pl
    Wykonanie The First