W Google Moja Firma (ang. Google My Business) zaczęły pojawiać się informacje na temat skuteczności wpisów pojawiających się w GMB. Informacja ta została oficjalnie potwierdzona przez Community Managera.
Google Moja Firma to narzędzie, które pomaga promować własną firmę za pomocą wizytówki w Google. Przy jej użyciu możemy m.in. ustawić godziny otwarcia naszej firmy, dodać informacje kontaktowe czy wstawić zdjęcia. Z Google Moja Firma korzysta bardzo wielu przedsiębiorców, ponieważ jest to bardzo intuicyjne oraz darmowe narzędzie przydatne w promocji naszego biznesu.
W ostatnich dniach w Google Moja Firma zostały wprowadzone ważne zmiany, które znacząco wpłyną na korzystanie z tego narzędzia.
– Z przyjemnością informujemy, że wprowadzamy nową opcję – statystyki postów. Pomoże ona wam lepiej zrozumieć, w jaki sposób zamieszczane przez was wpisy reagują z potencjalnymi klientami – mówi Community Manager z Google Moja Firma.
Co dokładnie się zmienia? Użytkownicy GMB na karcie „Wpisy” będą mogli przeglądać statystyki dotyczące: pojedynczych postów, postów z ostatniego tygodnia oraz postów z ostatniego miesiąca. Oprócz tego statystyki postów Google Moja Firma pozwalają monitorować liczbę wyświetleń oraz kliknięć naszej wizytówki. Dodatkowo widzimy również zmiany tych parametrów, jakie miały miejsce w konkretnym przydziale czasowym.
Dane będą wyświetlane za okres ostatnich 7 lub 28 dni i mogą aktualizować się z opóźnieniem do 3 dni.
Ze statystyk postów mogą korzystać wszyscy użytkownicy Google Moja Firma komputerów oraz urządzeń mobilnych. Nowa opcja nie jest natomiast dostępna w aplikacji.
Żródło: searchenginejournal.com
