White Hat SEO to ogół dobrych praktyk pozycjonowania. Strategie WHS są zgodne z oficjalnymi wytycznymi jakościowymi Google i zapewniają stabilny wzrost w rankingu.
Wszystkie strategie spod znaku White Hat SEO łączy podejście do użytkownika strony. Jest ono nastawione na podanie mu możliwie jak największych korzyści z przebywania na stronie, by przedłużyć czas wizyty na i zachęcić do powrotu w przyszłości. Powiązane wartości to m.in. przejrzystość, bezpieczeństwo, intuicyjność, użyteczność.
Jakiego typu działania zaliczamy do White Hat SEO:
– content marketing
– inbound marketing
– influencer marketing
– dostosowanie strony do standardów UX
– zwiększenie bezpieczeństwa strony (np. przez zastosowanie certyfikatu ssl)
– optymalizacja witryny pod kątem szybkości ładowania się strony
Stosowanie zasad White Hat SEO to gra fair play. Nie próbujesz oszukiwać, kraść, wprowadzać w błąd. Skupiasz się na tym, by Twoja strona była jak najbardziej przyjazna użytkownikowi. Badasz, czego oczekuje Twoja grupa docelowa i dostarczasz to.
Wiemy, że to brzmi strasznie naiwnie. Jednak wszystkie działania WHS są w pełni mierzalne i stosujemy je, bo STOSOWANIE WHITE HAT SEO SIĘ OPŁACA.
Algorytmy google są regularnie aktualizowane i coraz trudniej je oszukać. Zwrot pozycjonerów z całego świata w stronę praktyk z jasnej strony mocy jest podyktowany nie tylko dobrym sercem, ale przede wszystkim analizą skuteczności poszczególnych działań.
Google docenia strony, które stosują się do wytycznych jakościowych, które możesz poznać tutaj . Od dłuższego czasu Google premiuje witryny, które wzbudzają autentyczne zaangażowanie użytkownika. Dlatego wyjście naprzeciw potrzebom Twojej grupy przynosi podwójną korzyść: zdobywasz coraz wyższe pozycje w rankingu i budujesz pozytywne doświadczenia u klienta. To ostatnie wpływa bezpośrednio na Twoją sprzedaż. Ładne, intuicyjne strony, które dostarczają Twojemu klientowi potrzebnych mu treści, przynoszą więcej cennych leadów. Oczywiście równie kluczowe są jakościowe linki zwrotne, łączenie content marketingu z pozycjonowaniem to już must have.
